Optimalisatie van gebruikersgemak verhoogt de conversie

Ter ondersteuning van het ontwikkelingsteam van De Financiële Telegraaf (DFT) website hebben we na onze expert review de User Interface succesvol verbeterd.

project informatie


Project informatie

De Financiële Telegraaf website houdt beleggers op de hoogte van het laatste financiële nieuws, de beurskoersen en wat de goeroes te zeggen hebben. We hebben de opdracht gekregen om een oplossing te creëren zodat de DFT website meer online-abonnementen genereert. Daarnaast hebben we de User Interface bedacht waarmee abonnees de mogelijkheid hebben om een eigen fondsenlijst aan te maken.

missie geslaagd

We hebben een gebuiksvriendelijk concept ontworpen dat door het ontwikkelingsteam van DFT is geïmplementeerd. Met onze doeltreffende oplossing heeft de DFT website een groei laten zien in de conversie. Door de verkoop van meer online-abonnementen en heeft DFT een stijging van online advertentie-inkomsten kunnen realiseren.

werkzaamheden

Interaction Design
Interaction Design
User Interface Design
User Interface Design
User Experience
User Experience